HOME NEWSY KONTAKT
Facebook
menu
menu

UWAGA - ZAPISY DO GRUP POCZĄTKUJĄCYCH!

Pole Dance

ZAJĘCIA Z UŻYCIEM RURY

Pole Dance - Zajęcia tańca i fitnessu na rurze dla kobiet.

- poziom podstawowy(poziom 1, poziom 2) - zajęcia dla nowicjuszy, szczególny nacisk będzie tutaj kierowany na elementy taneczne oraz na ładne łączenie figur na potrzeby różnorodnych układów tanecznych. Uczymy się przede wszystkim obrotów, siedzenia na rurce, wstawania z podłogi, elementów floorwork. Systematycznie stajemy się silniejsi i bardziej rozciągnięci, dzięki czemu jesteśmy gotowi by przejść na kolejny poziom. :)

- poziom średnio-zaawansowany(poziom 3, poziom 4) - zajęcia dla osób związanych z rurą już od jakiegoś czas, uczymy się invertów (figur do góry nogami) i ładnych przejść z figury do figury, łączymy to z elementami poznanymi na poziomie podstawowym i wychodzi nam już coś naprawdę konkretnego. Co jakiś czas uczymy się choreografii, pozycji w duetach i grupach, a nasze postępy są na bieżąco fotografowane. :)

- poziom zaawansowany(poziom 5, poziom 6) - najwyższy poziom, na nim nauczycie się figur takich jak aysha, handspring, iron-x, russian split i wiele wiele innych. Uczymy się skomplikowanych rodzajów combo(ciągu figur), pozycji z naciskiem na siłę i rozciągnięcie, przeskoków, handspringów oraz tworzymy własne dłuższe choreografie, wykorzystując już poznane elementy.

Wszystkie zajęcia prowadzone w 3-5 grupach zaawansowania w grupach około 6-osobowych.

Jeśli masz propozycje terminów pisz na mail: aerialbielsko@gmail.com

ZOBACZ ZDJĘCIA

Co to jest Pole Dance? to sport, który pojawił się w Polsce w formie zajęć fitness dopiero jakieś 3-4 lata temu. Od tego czasu zdobywa coraz szersze grono entuzjastów, którzy są zainteresowani alternatywami dla zajęć z aerobiku, tańca czy gimnastyki.

Czym jest Pole Dance? Jest połączeniem wielu gatunków fitnessu. Odnaleźć w nim można elementy taneczne, ruchy z burleski, sporo figur podobnych do tych z Yogi czy pilatesu oraz niezliczone formy gimnastyczne przekształcone na potrzeby drążka pionowego.

Kiedy zacząć trenować? Każdy może zacząć swoją przygodę z Pole Dance. Nie ma ograniczeń wiekowych czy wymaganej wcześniejszej aktywności fizycznej. Zajęcia prowadzone są w oparciu o grupę oraz o indywidualne kursantki. Jeśli ktoś świetnie radzi sobie z rozciąganiem - pokazane zostają mu figury, w których mobilność stawów jest szczególnie wymagana. Jeśli ktoś jest silniejszy otrzymuje na zajęciach do ćwiczenia figury oparte bardziej na sile niż rozciągnięciu. Osoby słabsze otrzymują odpowiednie wersje każdej figury - tak, by były w stanie ją wykonać oraz przy okazji stawać się coraz silniejsze i bardziej rozciągnięte.

Wygląd zajęć: Zajęcia wyglądają następująco: po 15 minutach rozgrzewki każdej osobie zostaje przydzielona rurka i po dwa materace(na poziomach od średnio-zaawansowanego wzwyż - na poziomie podstawowym materace nie są wymagane). Następnie przez 55 minut ćwiczymy z użyciem rurki. Tłumaczone są obroty, pozycje, instruktorka asekuruje osoby przy trudniejszych pozycjach, pomaga w dostaniu się do nich. Następnie przez 5 minut na koniec rozciągamy zmęczone po treningu mięśnie.

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA

Galeria zdjęć z naszego studia:

ZAPISZ SIĘ DO NAS NA ZAJĘCIA! :)